Personel Hizmeti

Personel Hizmeti

Apartman ve sitelerde belli bir hizmet çoğunlukla yoktur ve harcama personel maaşının ödenmesine yapılır. Işıl Group Apartman ve Site Yönetimi, apartman ve site hizmetleri için personel - malzeme - eğitim - prosedür - denetim gibi iş akış ve işleyişi ile süreçlerden oluştuğuna inanan ve bunu özellikle formatlayan bir şirkettir.

Sözleşmeli temizlik personeli yerleştirmekle kalmayan, bina yönetim hizmeti veren şirketler işe alma, eğitme, denetim, sgk takibi gibi işleri rahatlattığı için apartman ve site yönetimlerine kolaylık haline gelmiştir. Yapmış olduğunuz dönemsel personel temini ile şirketinizde yaşanan dalgalanmalarda personelleri işten çıkarma gibi sorunlar yaşamayacaksınız. Aynı zamanda ihtiyacınız olduğu müddet boyunca eğitimli personellerimiz şirketinizde temizlik, servis gibi hizmetlerde bulunacaktır.

Sözleşmeli Temizlik Hizmeti:

Bu hizmetimiz içerisinde bir senelik yapılan sözleşmelerle firmanızın temizlik personeli hizmeti ihtiyacınızı karşılamaktadır. Yapılan temizliklerin denetimi için firma yönetmenimiz düzenli aralıklarla yapılan temizlikleri kontrol etmektedir. Yapılacak anlaşmalar genelde 1 sene üzerinden yapılmasına rağmen, firmamız size özel çözümler sunulabilmektedir. Temizlik personellerinin tüm özlük hakları bizim tarafımızdan güvence altına alınacaktır. Sgk girişleri ve diğer dosyaları da işe başlamasıyla birlikte size teslim edilecektir.

Yarı Zamanlı Temizlik Hizmeti:

Çeşitli merasimler dolayısıyla günlük veya haftalık olarak personel ihtiyacı içerisinde olabilirsiniz. Firmamız istediğiniz sayıda personeli, gerekirse ekipmanları ile beraber hizmetinize sunulacaktır. Niğde ve çevre iller temizlik personeli temini için firmamızın danışma hatlarından bilgi almanız yeterlidir.

Işıl Group Bina Yönetim Personel Hizmeti Nedir: 

  • Güvenlik personeli, apartman görevlisi, temizlik görevlisi ve benzeri personel sayılarının belirlenmesi,
  • Personellerin özlük, izin, harcama, çalışma saatleri, bordro, puantaj, fazla mesai takibi, zimmet, performans, yemek, ulaşım vb. alanların takibi ve uygulamasının yapılması,
  • Mevcut personellerin SGK girişlerinin kontrol edilmesi ve problemlerin yönetim ve denetim kurulları ile iletişim halinde yasal mevzuatlar içinde çözümünün sağlanması,
  • Mevcut ve gelecek personelin SGK’ya bilgilerinin verilmesi tahakkukların ve hizmet belgelerinin çıkarılması,
  • 4857 sayılı iş kanunu kapsamında mevcut çalışan ve yeni işe alınacak tüm personellerin işe giriş ve çıkışlarının gerçekleştirilmesi, kıdem, ihbar tazminatlarının hesaplanması, yıllık izin sürelerinin hesaplanması,
  • Personellere yasal çalışma ve mola saatlerinin belirlenmesi ve tebliğ edilmesi
  • Personellerin görev tanımlarının yapılması ve çalışma talimatlarının hazırlanarak tebliğ edilmesi,
  • Personellere sertifikalı eğitimler sağlanarak ve iç verimliliğin artırılmasının sağlanması,
  • Personellere iş güvenliği eğitimi verilmesi,
  • Tüm bilgilerin dijital ortamda depolanması ve listelenmesinin sağlanarak takip ve ödemelerinin yapılması hizmetleri sağlanmaktadır.
Müşteri destek ekibimiz sorularınızı cevaplamak için burada. Bize herşeyi sorabilirsiniz. WhatsApp ile size anında dönüş yapılacaktır.
Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?